mandag 26. desember 2011

Lenge siden sist..

Er ikke så lett å få skrevet, tatt bilder, stelle valper og mødre på en gang:)  I tillegg skal man stelle litt med de andre også, ikke bare - bare å komme på en ny plass, finne ut hvor vi kan løpe etter ball og slike viktigheter!

En ting er ihvertfall sikkert, disse små har klart seg aldeles utmerket midt i styret, er jo mye annerledes for alle, ikke kjente ting, men etter å ha bodd her såpass lenge, har vi nå klart å ordne oss til på et vis.

Skal prøve å legge in noe bilder, se om pc' n vil samarbeide..

                               
                                                  Synes ikke dette er så lenge siden igrunnen, Emmaguttene..



Her var det før pigmentene på nesene kom:)


..og her leker vi oss i valpekassen


Her er Amy sine valper, hun som fikk hele 6, men 1 tok vi fra henne så hun skulle få litt mindre jobb




Og så ble det julaften, veldig trøtt gjeng...
som elsker å ligge tett sammen!
Nå er det ikke så lenge til de første begynner å forlate redet, bare en helsesjekk gjenstår, så er vi klare, vi...Nok engang gikk ukene både fort og sakte:) 
 

1 kommentar:

  1. Hei, jeg kom over bloggen din da jeg søkte på Maltepoo på nettet og ser at du har fått et nytt kull. Jeg og samboeren min er veldig interessert i denne rasen og jeg lurer derfor på om noen av valpene er til salgs? Vi kan tilby et godt og omsorgsfullt hjem :) Håper på å høre fra deg! Hilsen Line Pettersen

    SvarSlett