torsdag 30. juni 2011

Ikke mange valper igjen nå..

Lenge siden forrige innlegg, har vært litt som har hendt her, ikke med hundene, men matmor har hatt seg en skikkelig ubehagleig opplevelse.  Har tatt mye krefter, kan man si...og prøver å bearbeide det, og da er det godt at mange valper har reist, så forsøker jeg å gjøre så godt som mulig for de som må være litt til i påvente av ferieslutt for nye eiere.

Dessverre er været her totalt elendig, det regner omtrent uavbrutt, rått, vått og kjølig...Etpar dager som kan telles på en hånd, har vi hatt noenlunde vær, og da har vi tatt turen ut.  Når det er sånt grisevær, synes jeg ikke det er noe poeng i å ta ut de små valpene, vil ikke risikere at de skal bli syke, det er så lett at de får denne råheten oppunder buken, og det er ikke noe kjekt for de.

Så legger ved litt ulikt av bilder fra de få, fine dager vi har hatt


Leo koser seg med pinne


Vesla her er glad i å komme ut på trappen, ta et overblikk, heldigvis går hun ikke ned trappen enda!


Dette liker vi veldig godt, kylling og egg:)
Speilegg, kokte egg, eggerøre - nam!




Tittei, ute i fint vær, jeg!


Leo elsker utkikksposten på trappen, og vesla vil kanskje ha ham med på moro her?


Nei, vi pusler med hvert vårt, vi...


Disse trappene, altså...øver meg, jeg..


Iben er gutten som får "liv i leiren", han er snart året, og utrolig valpete, elsker å løpe, og å få de andre med seg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar