torsdag 23. juni 2011

Oppmuntrende og koselig mail !!

Hei Mariann.



Vi er kjempefornøyde. Han passer perfekt inn i denne familien.

Hver dag må jeg fortelle om deg og hvor flott hund du har skaffet oss, alle lurer på hva slags hund det er.

Han er den tøffeste,tryggeste,raskeste,flinkeste,skjønneste av alle hunder i hele verden.:-)))

Han lever med oss,vandrer ganske fritt, men nå har han fått teften på kuene på nabo gården så vi har måttet hente han der 2 ganger i dag.

Han kan leke hele dagen, sove hele neste, han leker med store og små hunder, store hunder som ikke like små hunder, liker Rambo da han tror han er stor og bjeffer ikke. Han er dessuten raskere enn de alle sammen.

Han elsker å være ute, og favorittplassen hans er i gangen, helt inn til dørterskelen til ytterdøren. Der ligger han i kurven sin med pledd over seg og døren åpen .

Han liker best å ha full kontroll, skal være med på alt som skjer.

Han må være skikkelig sulten skal han spise tørrforet sitt. Vil helst ha andre godsaker da.

Han har smeltet alle våre hjerter, det er babyen min.

Tusen takk for den flotte trygge hunden du avlet opp til oss. Jeg må si at det er nok en av de peneste ,sterkeste maltepooen jeg har sett.

Er litt inn på maltepoo sider i USA, men ingen kan måle seg med avkommet ditt, spesielt tror jeg avkommet til Rambos foreldre er spesielt flotte.



Hva var det moren til Rambo het ? Faren er vel Simba den stolte :-)))



mvh

Annelise
 
 
 
 

Leveringsklar Rambo:)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar