lørdag 4. juni 2011

Små, gyldne øyeblikk


Små og koselige øyeblikk er viktig å ta vare på...valper i flertatll kan være en håndfull, og da er det så utrolig koselig å ta bilder av de små tingene som gjør valpetiden når de er her, til de gyldne øyeblikk, da kan man smile og le av alle deres rare påfunn:)

Valper er mye arbeid, men når de koseligste ting hender, glemmer man alle dammer og rot som det blir og gleder seg i øyeblikket!


Som her..Golden moment..



Malteserjenten vår Alva, er venner med de små:)




Ser etter noe spennende, jeg...


Hmm, hva skal jeg finne på nå, da??





Ellers i året når det ikke er valper på gang, er det viktig at alle får nok mosjon, og at alle er i best mulig form, prøver å holde alle mødre, fedre og de som ikke får valper mer til å ha best mulig liv, alle årstider skal de få nyte på sin måte:)  Da tror jeg vi får fornøyde hunder og best mulig valper, her er ingen i bur, de er en del av familien, og slik skal det være!







1 kommentar:

  1. Herlig side, Mariann! Denne gleder jeg meg til å følge med på :)

    SvarSlett