tirsdag 7. juni 2011

Le - eller gråte?

Igår ble småvalpene badet, har hele tiden trodd vi hadde 3 hanner og 2 tisper, ikke bare meg som har sett på kjønn, også veterinær i nabolaget.

Så etter badet, viser det seg at den ene har skiftet kjønn!  Gutten viser seg å være jente, en bit av navlestrengen som har hengt igjen har lurt alle, så nå sitter vi her og føler oss rimelig flau, eller mor, rettere sagt!  Valpen som skiftet kjønn er frisk og rask på alle måter, men er altså en liten jente:)  Og  noe så merkelig har jeg ikke opplevd før, absolutt første gang!

Noe såå pinlig, da!??  Ikke klare å se kjønnet, liksom - herlighet....nå har jo alle hatt lyst på hann, så nå håper vi på et godt hjem for gutten som over natten ble jente...

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men hovedsaken er nå at overraskelsen er frisk, hehe, må bare velge å le likevel, selvom jeg har en stor og pinlig ringerunde å ta her!



Skiftet likegodt kjønn, jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar